10.10.08

Καλή επιτυχία, Αλεξάνδρα!

Η συμμετοχή της Ζακύνθου στον τελικό του Φεστιβάλ Τραγουδιού Θεσσαλονίκης 2008: Η Αλεξάνδρα Κλάδη, μαζί με τον Κωνσταντίνο Βούλγαρη.

Όσα σου 'χα πει τα ξέχασες
Με τις λέξεις έπαιξες και έχασες
Είναι τόσος ο καιρός
Που έχεις μείνει μοναχός
Θέλω να 'ρθω να σε βρω
Θέλω να 'ρθω να σε βρω
Έχω τόσα να σου πω
Θεέ μου πόσο σ’ αγαπώ
Πάντα στη σιωπή μάθαινες
Άκουγες φωνές, δεν καταλάβαινες
Στο δωμάτιο μπήκε φως
Δες, δεν είσαι μοναχός
Θέλω να 'ρθω να σε βρω
Θέλω να 'ρθω να σε βρω
Έχω τόσα να σου πω
Θεέ μου πόσο σ’ αγαπώ
Λες πως θες και χαράζεις γραμμές
Μνήμες και αισθήματα σε κυττάρων ρωγμές
Σα θεός ζωντανός, πια δεν είσαι θνητός
Της φωτιάς και της γης τώρα πια είσαι γιος
Και θυμάσαι ποιος είσαι, ουρανός και αστέρια
Αγαπάς, δεν πονάς, στα δικά σου τα χέρια
Απ΄τα έξω στα μέσα και πάλι ξανά
Διαφορά δεν υπάρχει, το ξέρεις καλά
Τώρα που ξύπνησα και είδα το φως
Ξέρω πως θέλω να 'ρθω να σε βρώ
Θέλω να 'ρθω να σε βρω
Θέλω να 'ρθω να σε βρω
Έχω τόσα να σου πω
Θεέ μου πόσο σ’ αγαπώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: