25.11.08

Αγία Αικατερίνη στο Ψήλωμα





7 σχόλια:

kiki είπε...

Τι έγινε; Βιαζόμασταν να τραβήξουμε φωτο και τις κουνήσαμε μια σταλιά; Μα γιατί; Είχατε καποια βιαστική δουλειά μετά;;;

;-)))))

Porfyrogennitos είπε...

Ναι, βιαζόμασταν. Είναι σκληρή η βιοπάλη!!!

:-)

vertzak είπε...

ΠΟΡΦΥΡΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΙΔΙΚΗ ΜΑΣ ΗΛΙΚΙΑ. ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟ ΑΓΑΠΑΣ, ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΕ ΑΛΛΑ ΜΑΤΙΑ, ΟΜΟΡΦΟ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΗΜΟ. ΔΕ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ. ΝΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙΣ ΜΟΝΟ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΣΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΔΕ ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΜΙΝΙΑΤΟΥΡΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ΝΑ ΤΗ ΘΕΩΡΩ ΞΕΡΑΣΜΑ, ΥΒΡΗ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΕΚΕΙ ΠΡΙΝ ΤΟ ΣΕΙΣΜΟ ΤΟΥ 1953. ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΑΦΗΝΑΝ ΕΚΕΙ ΤΟ ΤΑΠΕΙΝΟ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΑΡΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΘΥΜΙΖΕ. (ΤΟ ΑΦΗΣΑΝ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΚΑΜΑΝ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟ ΞΕΡΑΣΜΑ, ΕΠΕΝΔΥΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΕ ΠΕΤΡΑ). ΠΟΡΦΥΡΗ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΥΦΟΣ, ΔΕ ΣΟΥ ΚΑΤΑΛΟΓΙΖΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΘΥΜΩΝΩ ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΉ ΤΩΝ ΝΕΩΤΕΡΩΝ ΓΕΝΙΩΝ ΕΙΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΕΛΕΕΙΝΕΣ ΤΕΛΕΤΕΣ ΛΗΞΗΣ ΤΟΥ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΟΥ, ΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟ ΤΟΠΙΟ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ Η ΑΝΕΧΟΝΤΑΙ ΓΥΡΩ ΜΑΣ.Α! ΑΝ ΑΔΕΙΑΣΕΙΣ ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ http://vertzak.blogspot.com/2008/11/blog-post_25.html .
ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΥΦΟΣ, ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΘΥΜΩΜΕΝΟΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.
ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

Unknown είπε...

Πώς να ξεχάσω , καλέ μου Γιάννη; Ξεχνιούνται οι μεγάλες Αγάπες; παρακολουθώ την Φωτοθήκη σου και κάποιες φωτογραφίες σου κοσμούν κατά καιρούς την οθόνη του υπολογιστή μου..έτσι, για να μην ξεχνώ και τον καλό μου μαθητή τον Γιάννη και το Βανάτο!!!
Θα δίνω το παρόν μου με σχόλια από τούδε και στο εξής!!!
Αν έχεις προφίλ στο facebook κάνε κατι να "βρεθούμε"!!

Tasos Zarkadis είπε...

Eγώ σε αντίθεση με τα λόγια του vertzak βρίσκω τουλάιστον τις τοιχογραφίες- αγιογραφίες ενδιαφέρουσες!

ίσως βέβαια γνωρίζει κάτι παραπάνω από μένα! Κακό πράγμα η ημιμάθεια!

Porfyrogennitos είπε...

@ vertzak: Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Blue. Είναι μία πολύ γραφική και όμορφη εκκλησούλα. Το μόνο κακό είναι οτι φαίνεται πνιγμένη!

@ MariaD.: Είμαι κατά του Facebook. Άρα ο μόνος τρόπος επικοινωνίας είναι τα blogs. Γιατί δεν κάνετε ένα κι εσείς;;;

Καλό σκ σε όλους!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:-)

Unknown είπε...

έχω έναν χώρο (στο windows live)...
και γω κατά του facebook, αλλά δεν μπορείς να φανταστείς τι χαρά έκανα που μέσω αυτού βρήκα ένα σωρό φίλους και γνωστους που τους είχα χάσει και δεν σκοπεύω να τους ξαναχάσω πλέον...Όπως και να ναι θα επικοινωνούμε από εδω, Πορφύρη μου!!!